Nytt rekord

Jamen hej go' vänner, det var länge sedan sist! Jag har nog aldrig låtit bli att skriva här på så lång tid som nu. Det får väl bli ändring antar jag...

Jag mår bra och studierna kilar vidare, har avverkat 3 veckor hudkurs på KS, något som för mig varit jävligt nyttigt, som knappt tidigare sett ett eksem, än mindre vetat hur man ska behandla skräpet. Mycket bra kurs, rekommenderas starkt, hehe. Den här veckan har jag och Mariellt försökt hålla studentakuten på DS flytande, med åtminstone halvbra resultat. Vi har åtminstone inte fått skäll. Särskilt mycket.

Jag har återupptäckt en gammal vän! Vännen heter Death Rally, och är född 1996. Ser kanske inte mycket ut för världen, men är en jävel på att ta upp ens tid. För er som provat, håll till godo! För er som aldrig provat, gör det!

Det handlar alltså om ett simpelt gammal pc-spel där man sett ur fågelperspektiv ska framföra sin av pixlar illa ihopknåpad bil, gärna med den lilla kryddan "skjut på allt som rör sig!"

Jag har sett att en ny, upphottad version ska komma till Iphone! Tur att jag inte har någon.

Death Rally, en vän från förr!

Dessutom fick jag den här filmen visad för mig i helgen, som många säkert redan sett, men jag måste få dela med mig, jag höll på att avlida. Det gillar vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0