Första 8 på 8

km på månader. Sprunget.

Det var riktigt länge sedan jag löptränade någon längre sträcka. Förutom att pulsa runt 30 min i snödrivor en gång i vintras, och de sporadiska 15-minutersturerna på löpbandet på gymet har jag nog inte sprungit sedan september... Jag tänkte ta mig en liten sväng här i bygden, men insåg att jag inte haft koll på geografin, så turen blev bra mycket längre än jag tänkt mig.

Ändå höll jag mig nästan ner mot 5min/km, som varit någon form av riktmärke för mig under flera år. Känner jag mig hyfsat vältränad ska jag hålla mig under 5, nu blev det väl 5.12 eller nåt...

O idag mår jag dåligt, fryser, svettas, nyser.

O imorrn är klockan för mycket och jag jobbar för tidigt.

Jag är visst inge vidare på Modern Warfare 2... Men var ju rätt kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0