Spontanstädning, jag?

Oftast inte. Idag överraskade vi oss själva, Sara och jag, genom att röja i klädkammaren/soprummet och av bråten faktiskt skapa någon form av ordning, tänka sig!

Spelade schack med en 6-åring igår. Inte för att jag på något sätt kan skryta med några direkta förmågor inom det gebitet, men han var riktigt duktig! Han hade just lärt sig schack, vid ungefär samma ålder som jag gjorde detsamma, det hade varit kul att som 6-åring möta honom, hade kanske rentav varit jämnt! Insåg också att senast jag spelade schack var min lille motkämpe inte påtänkt.

Blev ju inte tråkigare av att min motspelares 3-årige lillebror hemskt gärna skulle flytta pjäserna lite som han ville, många lirare att hålla reda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0