Läst mig som en bok?

"Emil, har du några idéer om att bli ortoped?"


O.o
--


Jaa, jo, det har väl legat som en tanke ända sen jag hade en aning om vad det handlade om (tål att diskuteras om jag ännu har).

"Du kanske gillar... carpentry?"


O.O
__


Jaa, jo, "köttslöjd" är ju det i ganska hög grad oetiska begrepp jag använt mig av kring min förmodade dragning mot den mycket handfasta och i viss mån brutala specialiteten ortopedi. Sara har tvingats bildligt fjättra mig för att förhindra mig från att i föreningens "snickarbod" utagera mina Lönneberga-lustar och skapa allehanda semi-estetiska och allmänfarliga möbler till vårt hushåll. Men hotat med det har jag.

Än har jag inte varit i bo'n alls faktiskt.



Kanske hinner till köttbo'n först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0