Vårstädning


Kommentarer
Postat av: Antonio

Nu ser du ut som en människa igen :D Men du har ett par cm för lång skalpbehåring. puss puss

2010-05-24 @ 13:04:00
Postat av: Grilljanne

frågan är om det är fototrixande? bilderna är ju ganska lika om man så säger=)

2010-05-24 @ 13:21:37
Postat av: Mästaren

"ganska lika om man så säger"...



För fan, inte trodde jag att du skulle sälja dig så billigt... Inte ens liket på biden är sig likt mellan bilderna. Om du har mer än 0,1 dioptri i synskärpa på något av dina ögon hittar du direkt mängder med omedelbart avslöjande detaljer. Fast...många skulle nog hålla med ditt påstående, fast jag tror att alla skuggkorrektioner, lätta vinkelförskjutningar skulle ta alldeles för lång tid att göra för att det skulle vara minsta roligt.



Eller så är jag lurad!

2010-05-24 @ 15:04:35
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/
Postat av: Dr Hybris

Jag blev lite blekare i hyn av proceduren, tyckte jag var underligt.

2010-05-24 @ 19:42:53
URL: http://doktorhybris.blogg.se/
Postat av: Grilljanne

tapet och den där orange-bruna lådan har också bytt färg... med samma lampor antar jag att det är skiftning i dagsljuset som gjort dig likblek, och inte skägget som tog färgen med sig.

2010-05-24 @ 23:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0