Nostalgi och insikter



Ytterligheternas Mästare gjorde utflykt


Postat av: Dr Hybris

Fan, jag önskar att jag varit med... Har ju sett bilder som Erik tagit när han smugit ut med baljan för några år sedan, men själv har jag inte varit där sedan vi brände ut stället inför försäljningen.

Jag hann aldrig riktigt inse att jag borde lida av stället, det var i den berömde grevens tid vi flyttade tror jag. För det kan jag lova, jag hade aldrig varit där jag är idag, varken ifråga om kärlek, utbildning, sociala kontakter eller välmående, om inte det helgade Svenonius väg 3 tvingats in i mitt liv av en 21-åring som alltför väl bekantat sig med de baksidor jag själv undsluppit.

Huset har äntligen kommit på fötter, något vi gjorde för länge sedan. Att vi lyckades med det har vi bara dig att tacka för.

Käre bror, tack för att du inte stod ut, och fick familjen på fötter. Jag hade aldrig varit där jag är idag utan dig.

2010-05-21 @ 12:35:13
URL: http://doktorhybris.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag brukar inte vara sån, men en sak är jag säker på: Mig hade du hittat tillslut, på ett eller annat sätt, för det är ödet!



Om du vill kan vi också göra en tripp till Tynningö i sommar :)

2010-05-23 @ 18:57:41
URL: http://caspita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0