Lågvattenmärke

Jag tror jag på många sätt gått litegrann i ide på sista tiden. Min kreativa sida, som enligt klassiska synsätt bor i höger hjärnhalva, har fallerat en smula. Mina annars så otroligt djupa, välskrivna och tankeväckande blogginlägg har alltså uteblivit under två veckors tid.

Vänster hjärnhalva brukar tillskrivas logiskt tänkande och organiseringsförmåga, något som också fallerat en del. Jag lät bli att läsa min skolmail på dryga två veckor, vilket ledde till att jag missade både inbjudan och svarsdeadline till preklinfesten, min EGEN preklinfest!

Vänster... och höger. Jag har nog traskat runt med en bilateral hjärninsufficiens!



Varför har ingen sagt något?!

Saker och ting börjar dock arta sig som smått. Jag upplever ett visst mått av kontroll över saker och ting igen, jag vet till exempel vart jag ska imorgon bitti, och jag är till och med medveten om att jag har dugga då! Vänster hjärnhalva, check.

Höger då... jovars, klinkar lite gitarr, värker fram ett blogginlägg, kammar till mig.

Blir glad av Saturday Morning Breakfast Cereal.

Av trubadurgubbar också!



Kommentarer
Postat av: Mästaren

Ja, ni kan få låna bilen. Om ni tar hand om katterna riktigt väl, samt låter bli att halvera antalet växter i mina drivbänkar med oaktsam vattning!

2010-05-05 @ 18:42:17
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/
Postat av: Dr Hybris

He ju strålande!

2010-05-05 @ 19:23:15
URL: http://doktorhybris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0