Kiss, Europe och Mustasch

Imorrn bär det iväg på äventyr på Stadion igen. När jag med kamrater såg ACDC funderade jag och ärke-kamrat Ragnar högt om vilka/vilket band vi skulle vilja se live någon gång, rent generellt.

Europe tyckte jag, och fick svaret att jovisst, de är bra, men Mustasch skulle jag vilja se!

På väg till grillning på gärdet dagen därpå såg jag på en poster att de gamla smink-satanisterna Kiss skulle spela nästa helg. Jaha, tänkte jag, se där, håller de fortfarande på alltså. Sen såg jag vilka "special guests" de utlovade: Europe och Mustasch.

"Ska du på konsert med Kiss för att få se förbanden? Du lyssnar ju inte ens på Kiss!" skulle Negativa Nisse kunna fråga. Nej kanske inte aktivt lyssnande, äger inget album med dem eller så, men de har ju faktiskt gjort en hel del bra musik måste jag säga, det kan nog vara värt det! Den här gången tänker jag dock investera i ett par öronproppar, det kanske kan vara värt 10 spänn även om man kanske inte använder dem, möjligheten är skön att ha. Naturligtvis tänker jag pruta...

Kommentarer
Postat av: emilio

gogogo PRUTA!

2010-06-11 @ 19:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0