Jag önskar mig duggregn och kranvatten

Hemma och rehydrerad igen, efter en underbar helvetesvecka i ökenhetta och sol i zenit. Fy fan för ökenklimat, men lite omväxling förnöjer! En omväxling som inte förnöjer riktigt lika mycket är min påtvingade datorlöshet. Egypten tog livet av min hårddisk, så jag har haft ett par kg handbagage till ingen jävla nytta.

Många av er anar nog inte hur skönt det är att kunna ta sig ett glas vatten ur kranen när man är törstig... att inte kunna göra det i kombination med dryga 40 grader är en smula opraktiskt.

Hör och häpna så klarade vi oss båda ifrån magsjuka under resan, men en släng på planet hem skadar ju inte. Tack tack.

Bilder? Ja joo dää, en annan dag, när Sara fört över till någon av de efterlevande datorerna här hemma. Vi tjuvhåller på't. Jag far till Norrtälje ikväll för midsommar med svärfamilj, håll ut hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0