Grill, svett och bratwurst

Ungefär så luktade jag nog när jag med språng satt av längs Valhallavägen och precis hunnit med min buss från KTH. Svetten förklaras sannolikt av spurten, men delvis också av de tappra försök till amerikansk fotboll jag ägnat mig åt på Gärdet under kvällen.

Grillen och bratwursten har att göra med det faktum att jag grillat bratwurst. På Gärdet. Med kursare. Mycket trevligt!

Det har inte riktigt landat hos mig än, att nu är det sommarlov, och det är ju skönt och allt, men då kommer jag ju inte träffa alla kursare... om inga egna initiativ tas, något jag är kapitalt genomusel på. Det är så mycket skönare att gå till samma föreläsningssal eller seminarierum varje morgon och möta samma kamrater där, det är en trygghet jag tycker om.

Jag ska nog skärpa mig... bättra mig, höra av mig till folk ibland sådär, ta initiativ då och då.

Nån som ska med på KISS på Stadion 12/6? Förband: Europe, Mustasch! Ganska trevlig uppsättning! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0