Besegrat ett bergsmassiv, sårats av soffa

Jag överlevde lapphelvetet, och trivdes riktigt bra i de vindpinade backarna som klär Åreskutan. Den värsta blessyren fick jag av en bäddsoffa.



Det känns ju som ett smått besynnerligt beslut att inte ha hjälm ute i pisterna efter att ha slagit sig blodig på en soffa. Förra året slog jag upp en skåra i bröstet med en vapenatrapp under min fallskärmsjägarmönstring. Det blev ingen värnplikt och inga skarpladdade vapen för mig, och väl är nog det.

Jag bävar inför vad jag kan tänkas orsaka med skalpell om några år.


Kommentarer
Postat av: Martin

Äh, pussy, kom tillbaka när du slicar upp kroppen på ett riktigt vapen, jäkla kvasijägare!

2010-02-17 @ 00:46:37
Postat av: Dr Hybris

Å andra sidan verkar det ju jävligt mycket mer korkat att faktiskt skada sig på något som verkligen är farligt... ;)

2010-02-17 @ 20:12:11
URL: http://doktorhybris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0