Sent utblommad virtuos

Inte för att jag tror på nyårslöften, men ibland får man rucka lite på sina principer.

Jag har ju inga laster överhuvudtaget, utan detta handlar enbart om att lova mig själv att unna mig lite mer, jag är alldeles för hård mot mig själv nuförtiden.

Jag ska banneme bli bättre på gitarrplinkandet, det här är ju ohållbart! Jag vet knappt en enda låt jag kan spela från början till slut, förutom kanske Für Elise eller nån jävla gavotte (vad det nu råkar betyda) från sent 1800-tal. Den typen av musik får man lära sig i kommunal kulturskola om man på frågan vad man vill spela svarar "ja venne..."

Men har man varken musiksmak eller mål i mun blir det lätt svar i stil med detta i de låga tonåren.

Nu jävlar blir det andra bullar. Jag vet att jag vill och jag kan!

Hah, ja vi får se hur det blir med det.



En lagom sliskig bild till en framtida singel har jag åtminstone... Halva inne!

Kommentarer
Postat av: Mästaren

Är det Willem Dafoe på bilden, eller är det du, Emil??

2010-02-05 @ 15:42:14
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0