Dagens insats

Jag tog en nål i armen för laget! Nej, jag har inte skickat runt sprutan i knarkarkvarten, jag har lämnat blod!



450 ml liv skänkte jag, och det enda jag begärde i retur var två smörgåsar och ett par deciliter juice, som för övrigt satt riktigt bra sådär direkt efter ett gympass. Det fick jag för övrigt bakläxa för, att jag kom direkt efter träningen, men hellre det än att träna efteråt, tänkte jag, och där fick jag rätt.

Jag ska nog lämna blod efter varje gång jag har tränat; fikat sitter fint och det ligger på vägen ner till bussen hem!


Kommentarer
Postat av: Linda

Säger du att du ska lämna blod efter varje gång du har tränat? Inte särskilt många besök på gymet för din del då...?!

2010-02-22 @ 22:26:26
Postat av: Dr Hybris

Klok slutsats, eller så får jag väl helt enkelt skärpa mig och bilda blod lite snabbare för att kunna ge säg... 2 ggr i veckan! :D

2010-02-23 @ 22:12:01
URL: http://doktorhybris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0