Så vare dags...

att kanske göra lite saker. Få upp lite skräpande gitarrer på väggen, skaffa sig en ny ryggsäck, fixa sig en Blu-ray!

Check.







Du gamla skrälle... du har tjänat mig väl i +10 år, men nu fick det vara nog med ditt eviga dragkedjekrånglande, din botten som agerar hängbuk och din allmänna oformlighet. Förra sommaren träffade jag en gammal kompis på bussen, vi pratade och hade trevligt tills jag skulle gå av. Han ringer mig efter 15 sekunder och frågar om det "fan inte är samma ryggsäck som i mellanstadiet?" Jo det stämmer faktiskt, lelle Daniel! Men ibland är det kanske dags att förnya sig. Kanske ska investera i en lite större TV till min nya fina Blu-ray också? 5.1-ljudanläggning! Nu tornar det upp sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0