Tydligen...

var jag ganska duktig för att rida första gången idag!

Min 20-årspresent, kanske en smula sent inkasserad, ägde rum idag. En ridlektion på Bogesund där halva presenten var att jag inte var ensam om att rida, utan att även min trogne kumpan Ragge skulle visa vad han gick för. Vi skötte oss bra tyckte tydligen förstå-sig-på-arna, men man kände ju att man var ute och cyklade med nattmössa på mycket hal is.

Ett underklädesplagg som ger stadga och motverkar tyngdkraftens effekt på klockspelet är att rekommendera om man ska "rida lätt", dvs studsa på arslet i två-takt. Det var annars nära att man fick en sittkudde man helst slipper.

För övrigt är tydligen greker och turkar svåra att skilja åt rent morfologiskt. Tony... I'm not sure I know you anymore?





Kommentarer
Postat av: Anonym

buhehu

2010-04-10 @ 22:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0