Klart att jag klarade tentan

... Eller?

Jag räknade i nederkant, men räknar som vanligt med att jag lyckats ljuga mig till några poäng både här och var, hittills har jag kommit långt på det.

Tentan i neurologi (för den oinsatte: Nervsystemet och hjärnan) skrevs i fredags, och det kändes ganska bra, helgen kändes ännu bättre! (Du där vet varför...) Men imorgon börjar ett nytt moment, vi ska syssla med anatomi i 4 veckor framöver.

Bara karva och korvstoppa. Karvandet bokstavligt, korvstoppandet tack och lov bara bildligt.

Nåja, inga svåra principer att förstå sig på, bara en ofantlig mängd strukturer och namn. Köttgeografi.



På tal om det så har jag ingen matlåda till imorgon heller. Jävlar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Prrr! <3 Självklart! ^^

2009-10-11 @ 21:07:57
URL: http://caspita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0