Formsvacka var ordet

Tröttnat på träning, tröttnat på plugg, tröttnat på bussar, tröttnat på det mesta faktiskt. Inte uppdaterar jag bloggen heller.

Några få ljuspunkter finns ju kvar, men hon har höstlov och for till Norrtälje.

"Vad skulle du helst av allt göra just nu?"

Jag vet inte. Något annat. Bowla vore nog ganska kul, men bara om jag vinner. Spela gitarr vore ju trevligt, men har tappat så mycket att det mest skulle kännas som en påminnelse om vad jag försummat. Det mesta just nu kan väl sammanfattas med "Jag vill bara vara med om det är roligt/jag vinner."

En gó vän nämnde just "formsvacka", men för honom var det en brist på motivation för ett visst träningspass, som han lik förbannat utför. Vad gör jag? Sitter faktiskt och tuggar på insidan av min vänstra kind, i ett desperat försök att komma på något tänkvärt att skriva, eller bara för att slippa plugga, som jag borde.

Dagens I-landsproblem: För mycket utbildnings- och allmänna livsmöjligheter.

Då hittar man ett glädjeämne! Titta!
Handen på hjärtat, en stilla tår letar sig ned för ditt ansikte när du ser denna sköna skildring av, säg... syskonrivalitet?



Haaa, såna tider!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så söt! <3 Nu är jag iaf hemma, bra va? ;D

2009-10-28 @ 15:57:13
URL: http://caspita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0