Döden gör människan trött

Denna hypotes får idag anses bevisad.

Nej förresten, det är det ju faktiskt inget som bevisar, det enda jag bevisat idag är att man piggnar till om man efter en dissektion sover en dryg timme i ett "vilorum". Rummet i fråga innehåller inte mycket annat än en brits.

Det räcker gott.

Vill man inte kalla det tupplur kan man ju se det som att befästa sina långtidsminnen, som ju sker under djupsömnen! Eller kommer jag ihåg fel nu? Tentan är ju skriven, allt efter flyter ihop.

PTCD - Post-tentamen-confusion disorder. Det måste jag nog ha.

Dagens ord är självdiagnostik och vilorum.



Jag sov för övrigt på mina armar så att de totalt domnade bort, var lite svårt att både klia sig och resa sig när jag väl vaknade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0