Ibland blir det för mycket...

I torsdags morse var det dags för anatomitenta. Jag kände att jag troligen pluggat tillräckligt, det vill säga, det fanns en hyfsad chans att jag skulle klara den. Jag gick upp i god tid och såg efter om det omspådda "snöovädret" skulle ha orsakat några drivor, då hade det varit en god idé att åka med en tidigare buss. Jag tog den tänkta bussen.

Det var en dum idé.

Min dag kan sammanfattas som: Jag var med om en trafikolycka på vägen till tentan, men jävlarimej om jag skulle missa den, så det var först till lunch som jag åkte till sjukhus... väl på väg hem får bussen agera älgdrev åt en mycket förvirrad älgtjur, som kryssade mellan bilarnaVaxholmsvägen.



Nå, inget är direkt lögn. Krocken på morgonen gav en sving i min nacke som var att likna vid en nysning, men lik förbannat blev vi avslängda i Bergshamra... way off. Med lite pysslande hann jag ändå till tentan, som borde gått vägen. :) Sjukhus vid lunch? Ja jo... åt med mor min på Sabb.

Det jag gjorde först i detta inlägg är att likna vid rubriksättning. Ingen kan kalla det lögn... oftast. Men inte fan är det sanningen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0