Ändamålet helgar medlen...

har jag hört att det heter!

Vill man snabbt gå ned i vikt är ett hett tips att införskaffa en rejäl magsjuka, så ska du se att kilona bokstavligen rinner av (ur) dig!

Jag kallar metoden 4 kg på 4 dagar, och det har funkat för mig sedan i söndags! Hur ska man då gå tillväga för att nyttja denna succémetod?!

Tja... fan vet jag, ät dåliga saker ur kylen, ur komposten, från marken, pussa på alla dagisbarn du kan hitta... Utför ett spektrum av nämnda aktiviteter, kanske kryddat med egna fantasifulla alternativ, så ska du ge dig fan på att du får ta del av denna högst effektiva bantningskur!





Förvisso lär väl vikten återställas någotsånär när man gjort detsamma med vätskebalans och dessutom ätit ett mål mat eller två... Men det står i det finstilta, ingen kan förneka att man går ner i vikt snabbt, alltså är det en bra metod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0