Allt har en förklaring, även jag.

Ja jag vet att det var länge sen jag skrev, men jag tänker inte göra mig några illusioner om att halva min bekantskapskrets lider ofantliga kval i frånvaro av färska otidigheter presenterade på en blogg av Sveriges mest ödmjuka människa.

Många av er skiter nog i vilket.

Vet ni vad? Jag skiter i vilket!

Om ni nu nödvändigtvis måste veta varför jag inte skrivit så kan jag väl avslöja det: Jag har inte tagit mig tid. Men jag har hunnit klara en tenta, återfå frisk färg i ansiktet efter en bokstavligt talat uttömmande sjukdom, firat en svärfar, ätit världens sämsta pizza i Nacka, ätit världens bästa pizza på Resarö, glöggat i natten, vördat en fröken, inte rakat mig.

Jag hade intentionerna att traktera Er ädla läsare med en formidabel bild på en nobel pizza... men vi åt upp den.


Men det är ju som det gamla talesättet beskriver: En tom pizzaplåt talar sitt tydliga språk.

Hittade dessutom de här gamla bilderna från september, när jag bjöd min madame på Greklands glömda läckerheter, Souvlaki!

Greklands glömda läckerheter skulle ju kunna innefatta Tony, men han hävdar ju av nån jävla anledning att han är från Makedonien... eller var det Borlänge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0