Och värre blir det...

Veckans hybris:

Imorgon börjar min och Saras vandring från Långe Erik på Ölands norra udde mot slutmålet Långe Jan på Södra udden. Hybrisen består i att vi planerat det till att ta två vandringsdagar att nå Borgholm och familjens sommartorp som jag i skrivande stund befinner mig i. Om allt går som planerat anländer vi hit måndag kväll. Kanske snyggar jag till bloggen litegranna då.

Äh, det lär väl ingen märka iaf, den största hybrisen hittills är väl tron att någon kommer läsa detta.


Det är bara att traska på.

"Vi har en tidsplan!"

Jag återkommer...

Kommentarer
Postat av: DR Mortalis

GAHAHAHAGAHGAAHAGAHAGHA.... pinsamt xD

2009-07-12 @ 12:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0