Lära av sina misstag? Varför det?

Trodde ni att jag hade fått nog, och kanske landat på jorden lite efter vår vandrings episka avslutning? Självklart gjorde ni inte det, och självklart hade ni rätt!

För att få utlopp för min energi/aggression eller Fan vet vad tänker jag nog springa Victorialoppet imorgon! Det är ett årligt lopp i Borgholm i samband med kronprinsessan Victorias födelsedag. Senast jag sprang det måste varit 8 år sedan eller något liknande, då var distansen 2 km. Jag minns då hur jag med bävan såg att när man fyllt 15 var loppet istället 9 km långt.

NIO KILOMETER!? Det var ju halva världen, utifrån min 12-åriga referensram. Nyligen insåg jag att de 9 km som loppet utgör är mindre än min vanliga motionsrunda... när jag väl rör på mig, vill säga. Imorgon bär det iväg till nya höjder i hybrissyndromet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0