Doktor eller bara hybris?

IT'S ALIVE!!!

Alive I say!




Trodde jag aldrig. Se på fan. Ni kanske minns att min dator avled i samma veva jag låg däckad i en vecka... det var en månad sedan. Efter upprepade försök att väcka fanskapet var jag bra sugen på att dödförklara den. Kikade rentav på ny burk så sent som idag, och insåg att det skulle kosta... eller vara krångligt. Jag gav den gamle trotjänaren en sista chans att hosta igång sig, och det verkar hittills ha gått vägen! Den visar livstecken, men än återstår att se om den är hjärndöd... då gör jag nog en Dr. Frankenstein på riktigt och drar i lite reservdelar i liket för att sparka igång den igen. Håll tummarna för att jag slipper de omfattande transplantationerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0