Tänkte ba hälsa...

Planet går till Kreta 07.00, jag har inte packat än. Jag vill inte åka dit, jag vill vara där!

Har just smattrat ut lite order om vilka väskor som vem förfogar över i familjen, jag kände mig tvungen att beordra alla andra att packa innan jag själv kunde börja... inte för att jag HAR börjat, men snart.

Åh, förresten, jag ska erkänna att jag de senaste månaderna struttat runt med något mitt pubertala jag gärna kallar skägg, men som de flesta hänvisar till som "smuts på hakan" eller "lite skräp där". Ofta får jag rådet att torka bort det med en handduk, och ibland drar folk slutsatsen att det inte kan ha varit alltför blåsigt där jag befunnit mig, eftersom luddet stannat kvar. Jag orkar hur som helst inte fintrimma och hålla på när jag ska vara hemifrån, och dessutom vill jag inte komma hem och vara vit om hakan, om nu fyra hårstrån silar någon strålning alls.

Hur som helst, eftersom jag undanhållit detta i månader, för er som inte träffat mig åtminstone, ville jag bara erkänna detta innan jag rakar av mig skräpet. Tänkte faktiskt bjuda er på en bild också.

Inte mycket till goatee...

Ja så kan man också se ut.

Nu är det dags att gå och raka sig och därefter packa sig iväg. Ni lär inte sakna mig, bloggmässigt alltså, jag är ju inte direkt ett under av uppdateringar...

Klart som fan ni saknar mig i övrigt, det vet ju jag också. Håll ut, ses om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0