Hybrisen börjar lägga sig...

och ersättas av slöhet. Eller kanske man snarare borde kalla det ren och skär apati. Nej, troligen inte det heller.

Stiltje.

Det är precis vad det är.

Jag har köpt mig en kolsyre-/luftpistol nu, och lekt lite med tillsammans med vänner och bror. Tråkigt att ingen var sämre än jag. När jag väl förklarat för Sara hur siktet funkade sköt hon minst lika bra som jag, och Erik "Jag har aldrig hållit i en pistol" Ahlstedt sköt naturligtvis bättre på samtliga serier vi sköt tillsammans.

Jag har varit i Norrtälje med Sara och vi har skurat falu rödfärg av fasaden på deras hus, det ska målas om. Kul jobb, inge dammigt eller så. Det var då jag verkligen förstod vad min vän Ragge pratat om, att solbrännan försvinner i duschen.
Schysst falu-röd-bränna

Och nej, jag har inte haft på mig svettbandet och fått solbränna, det är bara smuts, skit och dynga, all over me.

Nu är vi nästan sena på middag, i sann Ahlstedt-anda. Vi ska 18.30 infinna hos i Chateau Sagrelius, men planerna går inte alltid enligt tidtabell, att få tummen ur och masa sig in i duschen verkar vara det svåraste steget.

På tal om det borde jag kanske själv se till att bli helt färdig och inte sitta här och häcka, ansning av anlete skall snarast avklaras, men först efter att jag försöker lägga upp den bild jag misslyckades med i förra inlägget.

Inte fan gick det heller. Provar en annan.


Prrr.

Kommentarer
Postat av: Mattias L

HAHA, Jävla rolig blogg!

Hell Dr Hybris;)

2009-08-08 @ 00:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0