Hemma bäst!



Kom hem från Kreta i natt efter en veckas vistelse på denna bergbeklädda ö som får Kebnekaise att likna Kinne kulle. Självklart har jag ingen aning om detta stämmer då jag varken sett Kebnekaise eller Kinne kulle, men Kretas har ett antal toppar som tangerar eller överstiger Kungliga Keb.

Jag har omåttliga mängder dynga att ösa över såväl trafikvett, vägkvalitet, trafikregler, flygregler, tax free och annat. Nu ska dock inte fan målas på väggen det första man gör när man kommer hem, jag hade jävligt trevligt också. Detta beroende på bland annat, men inte begränsat till:

Låga alkoholpriser, hyfsad billig krogmat, jävligt god krogmat, pool, strand, svett och souvlaki.

Jag skulle gärna berätta mer, men dels orkar jag inte, dels har jag lovat Sara att hon ska få all den gôttaste infon först, dels VILL jag berätta allt för Sara först, så tji fick ni bloggarjävlar!

(Inget illa ment, sluta inte läsa bara för denna lilla smädelse! Eller ja... får ni för er att sluta läsa baserat på en sån liten skitsak ere lika bra att ni ger upp på en gång, mer utlovas med besked!)

Smakprov!

Faen också, nu vill jag ju visa massa bilder, men efter omröstning bland alla demoner i mitt huvud blir det bilder på Sprit och natur!
Sprit för totalt 48 €, som hittat! Förtöjt

På måfå utvald naturskön bild!


Ja vafan, ge er till tåls! ... ja okej en liten till då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0