Spå i drömmar

Sen en tid tillbaka nu, ganska så exakt 2 år, har jag levt i en dröm! I min dröm har jag fått uppleva det mesta; hur det känns att sväva på rosa moln, springa över gröna ängar och flyga likt en fågel i de vackraste miljöer. Jag har med andra ord blivit omfamnad, jag har ätit romantiska middagar, blivit tröstad och förståd, blivit kysst och smekt tills jag slutit ögonen. Framför allt har jag blivit älskad, varje dag, och fått uppleva ren, äkta kan-inte-leva-utan-dig-kärlek! Denna dröm vill jag aldrig vakna upp ur! Jag känner mig själv och vet att detta vill jag aldrig släppa, jag kommer att älska min man för alltid! Idag har vi varit tillsammans i 2 år, början på en evighet!

Jag älskar dig över allt annat Emil! Nu börjar ett nytt år!
/Din Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0